Monday, December 19, 2011

Cinta Jangan Kau Pergi by Norhayati Berahim


SOLD TO Zati

Tajuk : Cinta Jangan Kau Pergi
Pengarang : Norhayati Berahim
Penerbit : NB Kara
Muka Surat : 507
Harga:  RM 20 (including postage)

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

“ENTAHLAH MARIA... sampai bilalah aku mahu menjadi seperti ini? Sampai bilalah aku mahu terperangkap dalam tubuh seorang lelaki yang aku cipta sendiri? Aku dihina kerana fizikal aku. Bahkan kau tahu bukan, orang yang aku sayangi sanggup mencerca dan menjatuhkan air muka aku sampai begitu sekali.”

Sudah bertahun-tahun Maria cuba mengubah Zulfa, namun nyata masih lagi gagal. Zulfa tidak akan berubah dengan paksaan. Dia yakin suatu masa nanti, gadis itu akan menjadi gadis yang sejati. Akan berubah dengan kehendaknya sendiri.

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

No comments:

Post a Comment