Wednesday, November 24, 2010

Nyanyian Tanjung Sepi by Noor Suraya

SOLD TO Nurulhuda
Tajuk : Nyanyian Tanjung Sepi
Pengarang : Noor Suraya
Penerbit : Creative Enterprise
Harga: RM 34 (including postage)
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Dan sepi itu terus menghambat aku kemana-mana sehingga menjadikan aku resah gelisah tiada jalan pulang. Aduhai , masa yang indah itu sudah pergi semuanya...sehingga tidak ada apa-apa lagi yang tersisa untukku di sini.Aku seperti camar yang patah sayap.Aku bagaikan biduk tanpa perhentian. Aku umpama permaisuri tanpa kerajaan.


Aqmar : Senyuman itu membuat hutan rasanya terbakar, dan lirikan mata sang bidadarinya membuat beku hatinya bisa cair.

Zainur : Beku hatinya pernah 'sekali' cair dengan panahan mata sang dewi cinta. Cintanya pernah hangus pada sinar api renungan dia.

Khalida : Kekasih, akulah tulang rusuk kirimu yang hilang itu!
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Ehsan: http://cesb.net.my/

No comments:

Post a Comment